Dárky a zvýhodnění za nákup
Co si budeme povídat, aby toho u vás zákazník nakoupil co nejvíce, je většinou potřebné jej motivovat různým způsobem. Jednou z takových motivačních možností je nabídnout za nákup v určité hodnotě nějakou odměnu ve formě dárku nebo slevy. Pro někoho je větší motivací dárek, který si může použít pro sebe, pro někoho je motivací dodatečná sleva na zboží. Oba způsoby můžete v Cézar Shopu využít.
Nastavení dárků
- Poskytnutí dárku lze omezit časově, nemusíte pak hlídat, kdy je nutné dárek z e-shopu stáhnout. Cézar Shop se o to postará za vás.
- Dárky je možné v košíku nabídnout za nějakou zvýhodněnou cenu nebo zcela zdarma.
- Omezit poskytnutí dárku od určité hodnoty zboží v košíku
- Lze omezit i horní hranici hodnoty košíku, to pro případ, kdy byste chtěli pak dát hodnotnější dárek a nenechat na výběr i ten menší.
- Pro nabízení dárků můžete nastavit také omezení na zákazníky, aby se dárek neposkytoval úplně všem, ale jenom vybraným zákazníkům. Na obrázku je vidět, podel jakých kritérií můžete zákazníky specifikovat.
- Každý dárek je navázán na konkrétní skladovou kartu, aby se do objednávky pak propsal jako řádek se zbožím a ve skladu jej nezapomněli vychystat a zákazníkovi odeslat.
- V košíku si pak zákazník může vybrat, jaký dárek bude od vás chtít.