EKONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM CÉZAR

Skvělá volba pro váš business

Co vám CÉZAR umí nabídnout

CÉZAR – to je ekonomický informační systém vynikající svou přehledností, který je určen pro společnosti zabývající se velkoobchodním prodejem, maloobchodem, výrobou či exportem a importem zboží. S lehkostí jej lze využít také ve firmě zabývající se službami. Jeho jednoduché a intuitivní ovládání oceníte jistě i vy. Nevěříte? Tak se pojďte podívat, co všechno CÉZAR zvládne, možná budete překvapeni.

SKLADOVÁ EVIDENCE

Vedení skladové evidence, přehled o vašem zboží, vystavování dokladů, hlídání splatnosti faktur, přehledy pohybů, obratů, ziskovosti…

ŘÍZENÍ DOKLADŮ

Všechny potřebné doklady a dokumenty na jednom místě. Ať už se jedná o faktury, pokladní doklady, objednávky, nabídky, vše je přehledně k dispozici.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Velmi bohaté nastavení obchodních podmínek pro vaše obchodní partnery, individuální ceníky, splatnosti, povolené způsoby plateb atd…
0
+
SPOKOJENÝCH UŽIVATELŮ
0
+
LET JSME TU PRO VÁS
0
+
MODULŮ K DISPOZICI
0
+
NOVINEK KAŽDÝ ROK

Velké množství funkcí

Srdcem celého informačního systému CÉZAR je hlavní modul Velkoobchodní sklad.

Ten vám umožní realizovat běžné procesy, mezi které patří např. vystavení dokladů pro zákazníky. S tímto modulem můžete hravě evidovat také skladové pohyby jako jsou příjemky či výdejky. Jistě, tyto funkce nabízí více podobných programů. Teď si ale představte, že máte možnost mít 4 základní cenové hladiny pro vaše zákazníky a k nim možnost postavit dalších téměř 30 variací ceníků! Navíc jsou nastavitelné podle sortimentů, cenových skupin a dalších evidencí.

Využívejte Individuální ceníky

CÉZAR vám dá ale mnohem více. Má pro vás připraveny individuální ceníky, které můžou být pro každého zákazníka individuálně nastavené.

Navíc můžete pro zákazníky připravovat různé slevové akce. Tady vám program pohlídá jejich platnost, ale také abyste neprodávali třeba pod minimální marží. Uvítali by vaši zákazníci, kdyby u vás za odběry sbírali věrnostní body? Není problém. Můžou za ně klidně dostávat i propočítané slevy.

Nabídky, objednávky, rezervace zboží

K základní skladové evidenci jsou přímo navázané možnosti tvorby nabídek pro vaše zákazníky.

Z nabídky můžete jednoduše rovnou stvořit objednávku a zboží rezervovat ve vašem skladu. Abyste zboží dostali do skladu a mohli je následně prodat, jsou tu i vydané objednávky, které budete odesílat vašim dodavatelům. A klidně i s jejich interními kódy, aby se jim to nepletlo. Máte velké množství skladových položek a vybírání co objednat by bylo moc složité? Můžete využít automatickou tvorbu objednávek a dorovnat stavy skladu do optimální zásoby. Již se vám nestane, že by něco scházelo.

Co dalšího může Cézar nabídnout

Informační systém CÉZAR lze pohodlně rozšířit o spoustu dalších doplňkových modulů.

Ty vám umožní například komunikaci s řízeným sklademodesílání vytvořených dokumentů přímo z programu. Nachystat si k tomu můžete předdefinované šablony, které si samy doplní částku či datum splatnosti, aby zákazník viděl ihned v mailu, o jaký doklad se jedná. V příloze pak najde doklad v zabezpečeném PDF formátu k vytisknutí. Nebo vás zajímá spíše možnost využití čárových kódů? Vše lze zakomponovat do skladové evidence a používat k běžné práci.