VELKOOBCHODNÍ B2B ŘEŠENÍ E-SHOPU

Propojené s vašim informačním systémem

HLEDÁTE ŘEŠENÍ PRO VÁŠ VELKOOBCHOD?

Pomůžeme vám s B2B velkoobchodním prodejem

Určitě chcete, aby váš velkoobchodní byznys byl hladký a efektivní. Naše aplikace je navržena právě k tomu, abychom zjednodušili každodenní obchodní operace. Velkoobchodní B2B řešení nabízí velmi široké možnosti obchodních podmínek, způsobů výpočtů cen, cenových hladin, akčních ceníků a mnoho dalšího, co váš obchod potřebuje.

Velkoobchodní cenové podmínky

Každý zákazník může mít své obchodní podmínky, které převezmeme z vašeho informačního systému

Dárky, odměny, množstevní slevy

Své zákazníky můžete motivovat dárky za nákupy, dodatečnými slevami třeba i za nakoupené větší množství

Nastavitelné uživatelské velkoobchodní XML feedy

Sami si zvolíte, jaká data dáte vašim zákazníkům k dispozici, aby si je automaticky stahovali

Velkoobchodní e-shop mluví se zákazníkem jinak než maloobchodní

Určitě znáte z vlastní zkušenosti, že velkoobchodní nákup probíhá odlišně od maloobchodního. Je potřebný hromadnější nákup, není nutné tvořit tolik detailního obsahu. Váš velkoobchodní zákazník většinou víc do chce a našim úkolem je dát mu to co nejjednodušší a nejrychlejší formou.

Naše B2B řešení e-shopu proto nabízí funkce, které jsou pro velkoobchodní nákup specifické a jsou pro tento druh obchodu zcela nevyhnutelné. Ať už jsou to hromadné vkládání zboží do košíku, opakované objednávky, možnost stáhnout si doklady v PDF, široké nastavení dopravy, odměňovací funkce nebo nevyhnutelné obousměrné napojení na informační systém.

Co všechno můžete v Cézar Shopu využívat

Řádkové zobrazení zboží

včetně vkládání do košíku ze seznamu

Každý uživatel si může zvolit rozložení, které mu bude vyhovovat. Podporujeme klasické dlaždicové rozložení, zobrazení jako kompaktnější seznam a připravujeme také zobrazení pouze řádkové, něco jako Excelové řádky. Ve všech variantách podporujeme pro rychlé nakupování také přímé vkládání zboží do košíku bez nutnosti otevírat detail zboží.

Seznamy oblíbeného zboží

ze kterých vložím zboží do košíku

Každý uživatel má k dispozici seznam oblíbeného zboží, ze kterého může rovnou vybrané zboží vkládat do košíku a objednávat. Časem přibude k dispozici také možnost mít více takových seznamů. Pak si uživatel může vytvořit libovolný počet seznamů zboží z vašeho e-shopu a používat je podle potřeby.

Hromadné vkládání zboží do košíku

z detailu vybraného zboží nebo import seznamu do košíku

Zboží, které je dále členěné na varianty, ať už jsou to velikost, barvy nebo jinak odlišené zboží, lze z detailu nakládat do košíku naráz. Stačí k jednotlivým variantám připsat množství a jedním klikem je všechny vložit do košíku. A nebo v košíku hromadně vložit celý seznam buď z CSV souboru nebo např. z Excelu (CTRL+C+V).

Položky dále členěné na varianty

jednoúrovňově nebo také dvouúrovňově

Některý sortiment vyžaduje zboží sloučit pod jenu společnou kartu a teprve na této kartě zboží si vybírat, které varianty chci vkládat do košíku. Hromadné vkládání do košíku ze seznamů zboží podporujeme i v tomto případě. Nakupování tedy zůstává i s takovým zbožím pro zákazníky velmi rychlé a přehledné.

Filtrování zboží podle výrobců

a nejenom podle výrobců, ale také podle parametrů

Velkoobchodní zákazníci poměrně často nakupují zboží specifické značky. Cézar shop podporuje filtrování a zobrazování zboží podle výrobců. V každé kategorii, kterou mám zobrazenou, si můžu nechat zobrazit zboží pouze vybraného výrobce. Filtry toho ale umí mnohem víc. Seznam zboží si můžete vyfiltrovat podle jakéhokoli parametry, který je u zboží uvedený.

Registrace a schvalování B2B zákazníků

a přidělení velkoobchodních podmínek, povolení nakupování

Protože se pohybujeme ve velkoobchodním světě a se zákazníky si domlouváte individuální obchodní podmínky, jejich registrace podléhá schvalovacímu procesu, ve kterém požadovaný login spárujete se záznamem firmy ve vašem informačním systému. Firma může mít i více poboček, o které se stará jejich hlavní tzv. master účet.

Obchodní podmínky vašich odběratelů

desítky ceníků i individuální ceny v různých měnách

Nastavení obchodních podmínek umožňuje nastavit desítky běžných ceníků, které mohou být sdíleny mezi více zákazníků nebo si můžete každému zákazníkovi nastavit jeho vlastní individuální cenové podmínky. Definice ceníků umožňuje spoustu možností, jak ceny vypočítávat. Zároveň definujete, zda může zákazník nakupovat na splatnost nebo jenom s platbou předem či při převzetí.

Cenové a slevové akce, celkové nebo hotovostní slevy

a mnoho dalších kombinací a úprav výsledné ceny objednávky

Na ceníkem, který má každý zákazník přidělený, můžete dále poskytovat cenové a slevové akce, které pouze ve vybraný termín upraví cenu, aniž byste se museli o nastavený termín jakkoli starat. Akce má platnost od-do a systém sám hlídá, jaké položky jsou v akci a za jakou cenu. Navíc můžete odběratelům poskytnou také procentuální celkové slevy podle výše objednávky nebo například za rachlou hotovostní úhradu.

Dárky za objednávku

podle hodnoty košíku můžete mít i více druhů dárků

Za nákup můžete své obchodní partnery odměnit také dárky, které můžou, ale nemusí být u vás běžně prodávané zboží. Lze tak příjemně motivovat nakupující k větším objemům nákupů a to je přece cílem každého velkoobchodu. A nebo si zákazníci můžou sbírat body a dárek obdržet za nasbírané množství bodů. Využití už je na vás, jak s tímto nástrojem naložíte.

Velkoobchodní XML feedy

uživatelsky nastavitelné a personalizované

Součástí velkoobchodního portálu jsou také XML feedy, ve kterých lze vašim odběratelům dát k dispozici vybraná data z vašeho e-shopu. Co přesně a komu poskytnete si můžete nastavit v editoru XML feedů. Každý zákazník může mít svůj vlastní feed a nebo lze nastavit univerzální, který bude využívat i více odběratelů.

NEZAPOMNĚLI JSME...

Optimalizace je pro nás samozřejmostí

Počítačové prohlížeče

Dbáme na to, aby všechny šablony byly optimalizovány pro nejběžnější používané prohlížeče jako jsou Google Chrome, Firefox, Safari a další.

Mobilní telefony

Design šablon je responsivní, proto váš e-shop bez problémů pohodlně zobrazíte v mobilu a můžete nakupovat stejně jako velká část uživatelů.

Vyhledávače

Pokud bude váš B2B e-shop otevřený a přístupný i bez přihlášení, pak je pro vás připravena perfektní optimalizace pro vyhledávače.