Propojení E-shopu s Informačním Systémem Cézar
Klíč k efektivnímu e-commerce
V dnešním digitální době je propojení systémů klíčové pro efektivní fungování e-commerce. Pokud již využíváte informační systém Cézar, naše nová e-shopová platforma vám nabízí komplexní integraci e-shopu na vaše data v informačním systému Cézar. V následujícím průvodci se podíváme na hlavní výhody a aspekty této integrace.
Sortimenty
Každý e-shop začíná s dobře uspořádaným sortimentem. Správa sortimentu může být časově náročná, zejména pokud provozujete velký e-shop s širokou nabídkou produktů. Naše integrace s Cézarem vám umožní synchronizovat sortimenty v obou systémech. Jakmile provedete změnu v Cézaru, během krátké chvíle se změny projeví v e-shopu. Toto propojení vám šetří čas, který byste strávili manuálním aktualizováním sortimentu, a minimalizuje riziko chyb při přenosu dat.
Ke každému sortimentu lze dopsat popis, které se bude zobrazovat na produktové stránce, kterou má každý sortiment svoji vlastní. Některé templaty (vizuální zobrazení e-shopu) umožňují také sortimentní stromečky zobrazovat včetně malé ikony. Můžete tak velmi pěkně graficky obohatit zobrazení v e-shopu. Přece jenom oko návštěvníka jde v první řadě po obrázcích, ikonách, barvách a teprve potom přichází na řadu psaný text.
Zboží
Produkty tvoří jádro každého e-shopu. Přidání, úprava nebo odstranění produktu v jednom systému bez nutnosti duplikace v druhém je zásadní pro efektivní správu zásob. Naše integrace zajišťuje, že jakékoli změny provedené v Cézaru jsou během chvíle zcela automaticky reflektovány v e-shopu. Toto zajišťuje konzistenci informací v obou systémech a zvyšuje důvěru zákazníků v aktuálnost a přesnost nabídky.
Názvy zboží lze převzít z těch, které běžně používáte. Pokud se ale chcete více zaměřit na SEO a optimalizace pro vyhledávače, bude potřebné názvy zboží zveřejňovat v přesnější formě bez zkratech s uvedením všech nejdůležitějších údajů ke zboží. To lze vložit do kolonky Název pro e-shop všech nejdůležitějších údajů ke zboží. To lze vložit do kolonky Název pro e-shop, kterou najdete v dalších názvech ke zboží.
Obrázky, které nahrajete ke zboží v Cézaru, se automaticky přenesou do e-shopu. Evidujeme jeden hlavní obrázek, který se zobrazuje v seznamech a pak libovolný počet dalších obrázků, které se zobrazí v rozkliknutém detailu zboží. Velmi podobné to pak bude se soubory přiloženými ke stažení, jako jsou například technické a produktové listy, nákresy, výkresy, tabulky, doprovodné materiály, informace o shodě apod. Pokud budete mít v Cézaru uloženy i dokumenty, které naopak nechcete prezentovat na e-shopu, lze to nastavit. Důležité informace, které mají zůstat pod pokličkou se tak k vašim zákazníkům nedostanou.
Ke zboží přebíráme většinou informací, které máte uvedenou v Cézaru. Ať už se jedná o rozměry, hmotnosti, množství v baleních nebo obchodní nastavení, aby se položka prodávala například pouze po celých baleních nebo chcete zajistit, aby se v e-shopu prodávalo zboží v minimálním definovaném množství, vše lze nastavit a automaticky převzít.
Parametry k produktům
Zákazníci očekávají podrobné informace o produktech, které chtějí zakoupit. Ať už se jedná o technické specifikace, rozměry, materiály nebo další charakteristiky, je důležité mít aktuální a konzistentní informace v obou systémech. Díky propojení s Cézarem můžete jednoduše vložit nebo upravit tyto parametry a mít jistotu, že jsou správně zobrazeny v e-shopu.
Pro parametry jsou využívány volné údaje, které si nastavíte v Cézaru. Na straně e-shopu se pak jednotlivé volné údaje nastaví, jak se mají zobrazovat mezi parametry, zda se podle nich má filtrovat apod. O další synchronizaci těchto údajů už se nestaráte, k produktům se budou informace dotahovat tak, jak se budete přidávat ke zboží v Cézaru. A stejně jako u jiných evidencí, v nejvyšší edici maxi trvá přenos všech dat většinou do jedné minuty od uložení v Cézaru.
Výrobci a napárování ke zboží
Značka či výrobce může pro mnoho zákazníků znamenat zásadní rozdíl při rozhodování o nákupu. Propojení výrobců s konkrétním zbožím v Cézaru a následné zobrazení v e-shopu poskytuje zákazníkům důležitý kontext a může zvýšit hodnotu vašeho zboží. Tato integrace zajišťuje, že zákazníci vidí relevantní a aktuální informace o výrobcích tak, jak si je nastavíte na zboží v Cézaru.
Podobně jako u sortimentů lze k výrobcům přiložit jejich logo a popis, který se zobrazí na produktové stránce věnované každému výrobci. Volitelě lze pak definovat, který výrobce se na e-shopu má zobrazovat a který ne. Chápeme, že ne všechny výrobce chcete prezentovat. Tam, kde to dovolíte, je zobrazíme.
Obchodní podmínky odběratelů
Různí zákazníci mohou mít různé požadavky a obchodní podmínky. Možnost nastavit specifické obchodní podmínky pro různé skupiny odběratelů v Cézaru a automaticky je aktualizovat v e-shopu je klíčová pro personalizaci nabídky a zvýšení spokojenosti zákazníků. Ať už se jedná o základní ceníky PC-A až PC-D nebo všechny rozšířené ceníky PC-E až PC-Z. Všechny ceníky jsou zcela automaticky přeneseny do e-shopu a přihlášenému zákazníkovi se zobrazí vždy jeho správná a aktuální cena. Nakupuje tedy vždy za své obchodní podmínky.
Stejně se e-shop umí zachovat také k nastaveným povoleným typům platby. Pokud máte zákzaníky, kteří budou nakupovat ve vašem B2B e-shopu a mají povolený nákup na splatnost, tedy mají povolený způsob expedice Faktury bankovním převodem, pak lze toto nastavení promítnou také do jejich košíku a dovolíme jim nakupovat na fakturu. Naopak u zákazníků, kteří tento způsob nákupu u vás v Cézaru nemají povolený, nebudou mít možnost vybrat tento způsob platby i v e-shopu.
Cenové a slevové akce
Slevové akce a promo nabídky mohou výrazně zvýšit prodej a zákaznickou loajalitu. Díky integraci s Cézarem můžete snadno nastavit slevové akce a speciální nabídky, které se okamžitě zobrazí v e-shopu. Toto vám dává flexibilitu reagovat na tržní potřeby a zároveň udržovat konzistenci nabídky.
Upravené ceny lze zveřejnit rovnou v seznamech zboží a nebo se cenové zvýhodnění objeví až v detailu produktu při nákupu (vkládání do košíku). První variantu dosáhnete tím, že limit pro uplatnění zadané ceny nebo procentuální úpravu ceny, podmíníte množstvím 0 ks. Tím se cenové zvýhodnění promítne na zboží ihned, můžeme jej tedy zveřejnit již v seznamu. Pokud naopak podmíníte akční cenu nějakým množstvím (byť 1 ks), bude tato nabídka uvedená až v detailu zboží, protože musíme počkat, jaké množství si váš zákazník vloží do košíku. U každého zboží lze definovat i více hladin podle množství. Máme tedy možnost např. na 5 ks dát 5% slevu, ale při odběru celého balení už může zákazník dostat třeba 10%. A stejně jako v Cézaru i tady se cenová akce může vztahovat třeba jenom na některé odběratele definované skupinou nebo jiným parametrem.
Zboží, které je pro daného zákazníka nějak zvýhodněné, dostane štítek „Akce“ a lze jej v e-shopu také zobrazit v jednotném seznamu pro akční zboží.
Variabilita akčních cen a slev je velmi široká a nabízí velké množství kombinací. Vše nastavujete v informačním systému Cézar, e-shopu si nastavení převezme a aplikuje tam, kde to patří a tomu, komu to patří.
Doklady
Správa objednávek, faktur a dalších obchodních dokladů je zásadní pro úspěšný chod e-shopu. Propojení s Cézarem zajišťuje, že všechny transakce a doklady v e-shopu jsou automaticky synchronizovány s vaším informačním systémem, což zajišťuje plynulý provoz a snadnou administrativu. Ať už pořízené objednávky v e-shopu se během krátké chvíle přenesou do Cézaru, stejně tak se jejich aktualizace bude přenášet z Cézaru do e-shopu. Zákazník tak vidí téměř on-line stav svých objednávek, co již dostane vyexpedováno.
Individuálním implementačním nastavením vám dokážeme nabídnout také stav, kterému říkáme „Zboží na cestě“. Jedná se o zboží, které pro zákazníka již překlopíte z objednávky do výdejky a toto zboží putuje k zákazníkovi. Je to sice v dnešní době poměrně krátký časový úsek, ale i takto lze zboží pak v e-shopu označit a váš zákazník má dokonalý přehled o pohybu jím objednaného zboží. Pokud ještě propojíme i čísla zásilek od dopravců, co víc si může váš zákazník přát…
Naše propojená e-shopová platforma nabízí hlubokou integraci s informačním systémem Cézar, což přináší řadu výhod pro vaše podnikání. Díky této integraci můžete maximalizovat svůj prodejní potenciál, zatímco co je plně udržena efektivní a konzistentní správa dat bez toho, abyste se o ni museli starat. Pokud hledáte řešení, které vám umožní růst a zároveň minimalizuje administrativní zátěž, tato platforma je ideálním řešením pro vaše podnikání.