Nastavení e-shopu k provozu
Než začnete skutečně ve svém novém e-shopu prodávat, bude potřebné ještě provézt několik nastavení. Pro tyto nastavení je připravené administrační rozhraní, kam se můžete prokliknout z nastavení e-shopu v informačním systému Cézar.
Přihlašovací údaje do vaší administrace e-shopu jste dostali při jeho zřízení. Pro přihlášení je nutné použít uživatelské jméno a heslo.
Po přihlášení se dostanete do administrátorského rozhraní pro správu vašeho e-shopu. Popis jednotlivých funkcí a možností najdete v návodech, nyní se zaměříme na kroky, které je potřebné udělat na začátku, aby vše fungovalo jak má.
- Vyberte si vzhled, jak bude váš e-shop vypadat.
- V základním nastavení vyplňte a upravte údaje o vaší firmě, jak je chcete prezentovat v e-shopu.
- Nastavte si e-mail, ze kterého budeme zákazníkům odesílat zprávy a e-maily, na které budou chodit informace z e-shopu k vám. Pro různé akce můžete zvolit různé e-maily (např. objednávky budeme doručovat na e-mail objednavky@firma.cz, žádosti o registrace na obchod@firma.cz apod.).
- V obchodních parametrech e-shopu vyberte (pokud chcete změnit) odběratele, který bude jako výchozí vzor pro obchodní podmínky nepřihlášených návštěvníků vašeho e-shopu. Ve výchozím stavu je to zákazník s kódem # a názvem [E-SHOP], kterého byste měli mít v evidenci. Obchodní podmínky jako jsou ceny, povolené způsoby platby apod. nastavte v Cézaru na tomto zákazníkovi.
- V nastavení zobrazení si nahrajte logo firmy, které se bude zobrazovat v pravém horním rohu e-shopu a také logo, které budeme přikládat do hlavičky odesílaných e-mailů z e-shopu.
- Také zde můžete nahrát faviconu vašeho e-shopu, která se bude zobrazovat v prohlížeči na záložkách.
- Další nastavení si můžete projít a zařídit podle své potřeby, toto byly základní nastavení před rozběhem e-shopu.
- V dalším kroku doporučujeme se podívat na nastavení dopravy a platby, kterou budeme přikládat k vyrobeným objednávkám a kterou zákazník uvidí v košíku.